رزومه،SOP و توصیه نامه برای کانادا

رزومه،SOP و توصیه نامه برای کانادا

پذیرش از دانشگاههای کانادا به رزومه خوب شما بستگی دارد. رزومه برای دانشگاه های کانادا با دقت زیاد باید تنظیم شود. رزومه دانشجویان موفق اعزامی به کانادا و دانشگاههای معتبر کانادا را از شرکت اخذ نمائید

پذیرش از دانشگاههای کانادا به رزومه خوب شما بستگی دارد.

رزومه برای دانشگاه های کانادا با دقت زیاد باید تنظیم شود.

رزومه دانشجویان موفق اعزامی به کانادا و دانشگاههای معتبر کانادا را از شرکت اخذ نمائید

رزومه ارسالی به کانادا و دانشگاههای کانادایی نهایتا توسط شرکت اصلاح می گردد.

SOP یا SOI جهت دانشگاههای کانادا لازم می باشد.

SOP  یا SOI متن چند صفحه ای است که علاقه مندی تحصیل شما در کانادا در گرایش های خاص را بیان می نماید.

SOP باید شامل کارهای انجام شده توسط شما در ایران باشد.

SOP یا SOI در دانشگاههای کانادایی دارای اهمیت فوق العاده ای است.

SOP دانشجویان موفق اعزامی به دانشگاههای کانادا  را می توانید از شرکت اخذ نمائید.

SOP جهت ارسال به دانشگاههای کانادا نهایتا توسط شرکت اصلاح می شود.

توصیه نامه یا Recommendation letter  جهت دانشگاههای کانادایی به  نامه ای گفته می شود که استاد دانشجوی متقاضی  تحصیل در کانادا بایستی  جهت دانشجوی ایرانی برای معرفی دانشجو به دپارتمان دانشگاه در کانادا بنویسد.

توصیه نامه برای دانشگاههای کانادا ممکن است کتبی یا الکترونیکی باشد.

توصیه‌نامه (Recommendation Letter) نامه‌ای است که شخصی برای دیگری می‌نویسد و نظرش را در مورد عملکرد وی بیان می‌کند. توصیه‌نامه‌هایی که برای گرفتن پذیرش از دانشگاه‌ها لازم است، معمولا از طرف استاد برای دانشجویان نوشته می‌شود. گرفتن توصیه نامه از سخت‌ترین کارهای شما در هنگام گردآوری مدارک می‌باشد! بسیاری از دانشگاه‌ها (و نه همه آنها) فرم‌های خاصی دارند که باید به همراه توصیه‌نامه ارسال شود. شما باید این فرم را از وب‌سایت دانشگاهی که می خواهید مدارک را برایش بفرستید پیدا کنید و به تعداد حداقل سه نفر (بعضی از دانشگاه‌ها دو نفر) از استادان بدهید تا پر نمایند. برخی از دانشگاه ها که تعداد آنها کم هم نیست دارای فرم‌های توصیه نامه آنلاین می‌باشند که با وارد کردن ایمیل اساتید به صورت خودکار لینک مربوطه برای استادان فرستاده می‌شود تا پر کنند. این کار زیاد توصیه نمی‌شود. چرا که استاد ممکن است بی دقتی نماید یا فراموش کند و مشکل ساز شود. به خصوص اینکه استادان نیز زیاد تمایلی به انجام این کار ندارند.

برخی از استاتید از دانشجویان می خواهند که این کار را خود انجام دهند. دقت کنید که این کار محرمانه است و این نامه ها برای هر استاد باید در یک پاکت خاص قرار گرفته و روی آن نیز توسط استاد امضاء شود. شما می‌توانید برای منظم بودن کار از قبل اسم و آدرس استاد و دفتر مربوط به پذیرش دانشگاه مقصد را روی پاکت تایپ نمایید (به جز برخی دانشگاه ها که برای این کار پاکت و فرم مخصوص دارند) و بعد به استاد بدهید. سعی کنید از استاد خواهش کنید تا بخش‌هایی را که در رزومه چیزی برای اثبات ندارید (مانند حل تمرین بودن، فعالیت های شما در شرکت خاص یا در دانشگاه در انجمن علمی خاص) در توصیه نامه بیاورد.

دریافت رایگان مشاوره تلفنی
برای ثبت نوبت مشاوره تلفنی رایگان لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره تلفنی