زمان اقدام برای دانشگاههای کانادا

زمان اقدام برای دانشگاههای کانادا

زمان اقدام برای دانشگاههای کانادا و امریکا برای ترم دوم تحصیلی (زمستان-بهار) را می بایست حداکثر تا آخر اردیبهشت ماه ، انجام داد.

زمان اقدام برای دانشگاههای کانادا و امریکا برای ترم دوم تحصیلی (زمستان-بهار) را می بایست حداکثر تا آخر اردیبهشت ماه ، انجام داد.

ددلاین دانشگاههای کانادا

چنانچه شما قصد تحصیل در کانادا را دارید که در پاییز سال آینده تحصیلات خود را در خارج از کشور آغاز کنید، معمولا لازم است که مدارک مورد نیاز را تا قبل از پایان سال جاری میلادی تکمیل نموده باشید. به عنوان مثال چنانچه شما قصد دارید که در پاییز سال ۲۰۱۹ میلادی تحصیلات خود را شروع نمایید، باید مدارک مورد نیاز را تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ آماده کرده باشید.

از آنجا که نتایج امتحانات زبان و همچنین GRE بلافاصله پس از امتحان آماده نخواهد شد و معمولا چند هفته پس از امتحان قابل ارسال به دانشگاه‌ها می‌باشد،

اکیداً توصیه می‌شود که تا قبل از پایان آبان ماه سال جاری این امتحانات را بگذرانید. ضرب الاجل دانشگاه‌های مختلف برای ارسال مدارک متفاوت است،

اما اغلب دانشگاه‌های کانادا و آمریکا از شما می‌خواهند که مدارک را بین ۶ تا ۹ ماه قبل از شروع ترم برای آنها ارسال نمایید. به عنوان مثال ضرب الاجل اغلب دانشگاه‌های آمریکا برای شروع تحصیل در پاییز سال ۲۰۱۱ میلادی، ماه دسامبر سال ۲۰۱۰ یا ژانویه سال ۲۰۱۱ می‌باشد.

بسیاری از دانشجویان در زمان ارسال مدارک همچنان مشغول تحصیل هستند و هنوز فارغ‌التحصیل نشده‌اند. تقریبا تمام دانشگاه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که در زمان شروع تحصیل (نه در زمان ارسال مدارک) یا حتی بعد از شروع تحصیل، مدرک فارغ‌التحصیلی از مقطع قبلی را ارائه نمایید. در نتیجه در زمان ارسال مدارک لازم نیست که حتما فارغ‌التحصیل شده باشید، و می‌توانید در سال آخرِ تحصیل مدارک خود را ارسال نمایید. بدیهی است که قبل از شروع تحصیل در خارج از کشور باید از دانشگاه‌ِ فعلی فارغ‌التحصیل شوید.

اپلای برای دانشگاه های کانادا برای مقاطع تحصیلی لیسانس ، فوق لیسانس ، دکتری ، پست داک ، فرصت مطالعاتی امکانپذیر می باشد.

دانشگاه های کانادا در ترم ورودی شهریور (سپتامبر) و دی (ژانویه) اقدام به جذب دانشجویان خارجی می نمایند.

ترم تحصیلی در کانادا اغلب بصورت دو ترم در سال می باشد. پذیرش برای دانشگاه های کانادا جهت تحصیل در کانادا بایستی از چند ماه قبل از شروع ترم تحصیلی در کانادا اقدام نمود.

اپلای دانشگاههای کانادا

اپلای برای دانشگاه های کانادا بایستی با آگاهی در مورد شرایط جذب دانشجو در مقطع تحصیلی مورد نظر در آن ترم انجام داد.

اپلای برای دوتا سه دانشگاه بصورت همزمان میتواند شانس دریافت پذیرش تحصیلی کانادا شما را افزایش دهد.

اپلای برای تعداد زیادی دانشگاه در کانادا بدون در نظر گرفتن شرایط جذب دانشجوی آن دانشگاه با توجه به هزینه های بالای اپلای و پست مدارک به کانادا اصلا توصیه نمی شود.

اپلای برای دانشگاه های کانادا را در صورتیکه به صورت برنامه ریزی شده انجام دهید می توانید با دو درخواست پذیرش به نتیجه برسانید. بنا بر این اقدام برای چندین دانشگاه بصورت تصادفی و بدون اطلاع قبلی از شرایط آن دانشگاه اصلا توصیه نمی باشد.

اپلای برای ترم winter یا دی ماه را بایستی از اردیبهشت قبل انجام دهید و اپلای برای ترم شهریور یا Fall را بایستی از دی سال قبل اقدام نمایید.

انتخاب دانشگاه در کانادا جهت اپلای را با دقت فراوان انجام دهید. اپلای دانشگاه کانادا معمولا بین ۶۰-۱۵۰ دلار کانادایی هزینه دارد.

اپلیکیشن دانشگاه های کانادا را می توانید از طریق موسسات فعال در این زمینه پرداخت نمایید.

اپلای برای دانشگاه ها را حتما با در نظر گرفتن شرایط علمی خودتان شرایط زبان و نمرات تافل و آیلتس انجام دهید.

مقدار زیاد اپلای به تنهایی نمی تواند باعث موفقیت پرونده تحصیلی شما در دانشگاه های کانادا گردد.

پذیرش مشروط برای کانادا برای دریافت ویزای کانادا مناسب نمی باشد و می تواند باعث ردی ویزای شما گردد.

دریافت ویزای تحصیلی کانادا برای دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی کانادا حدود ۲-۳ ماه زمان نیاز دارد.

زمان اپلای خود را طوری تنظیم نمایید که بتوانید در زمان مناسب برای ویزای کانادا اقدام نمایید.

ویزای کانادا را بهتر است به صورت آنلاین از طریق سایت سفارت کانادا اقدام فرمایید.

اپلای و کلیه مراحل پذیرش و ویزای تحصیلی از بهترین دانشگاه های کانادا، پرداخت هزینه اپلای و اپلیکیشن فی ، پست، مشاوره ویزای کانادا ، پست مدارک سفارت کانادا و نحوه اپلای برای دانشگاه و سفارت کانادا را میتوانید از طریق ما سریع و ارزان پیگیری نمایید.

هزینه های اپلای دانشگاه ها و سفارت کانادا را می توانید سریع و ارزان از طریق ما بپردازید.

دریافت رایگان مشاوره تلفنی
برای ثبت نوبت مشاوره تلفنی رایگان لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره تلفنی