مراحل ثبت نام و دریافت ارز دولتی

مراحل ثبت نام و دریافت ارز دولتی

هزینه ثبت نام و ثبت درخواست در سایت فوق مبلغ۳۴ هزار تومان بوده که صرفا میبایست به صورت اینترنتی و از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه، پرداخت گردد. * بدلیل احتمال تغییر در روند اعلام شده و یا سایر موارد، پیشنهاد می گردد اخبار سایت “نشا” را به صورت مکرر پیگیری نمایید. * متقاضیان باید دقت نمایند که چنانچه درخواست ایشان به هر دلیل، مورد تائید قرار نگرفت، تا پیش از فرا رسیدن تاریخ اعلام شده خود در فرم درخواست، میبایست نسبت به رفع مشکلات اعلام شده اقدام نمایند.

کلیه دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل می نمایند و یا موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور گردیده اند جهت دریافت ارز دولتی می بایست مراحل ذیل را طی نمایند.

  1. مراجعه به سایت http://nesha.saorg.ir جهت تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت شماره پرونده، نام کاربری و رمزعبور. (حفظ و نگهداری این اطلاعات ضروری است)
  2. با نام کاربری و رمزعبور خود، وارد سامانه نشا شده و در پروفایل شخصی خود در بخش مدیریت درخواست ها، گزینه ثبت درخواست نامه بانک را انتخاب و فرم مربوطه را با دقت پر نمایید. شما میتوانید، زمان مورد نظر و نزدیکترین بانک به خود را جهت دریافت ارز دولتی انتخاب نمایید.
  3. نتیجه درخواست شما از طریق ایمیل و یا از قسمت مدیریت درخواست ها در پروفایل شخصیتان اعلام خواهد شد، در صورتی که درخواست شما مورد قبول قرار گرفته باشد می توانید در تاریخی که در فرم درخواست خود انتخاب نموده اید، با در دست داشتن کد رهگیری به بانک انتخابی خود مراجعه فرموده و ارز دولتی خود را دریافت نمایید. چنانچه درخواست شما به هر دلیل مورد تائید قرار نگرفت، میبایست درخواست خود را ویرایش نموده و خطای اعلام شده را برطرف فرمایید.
* هزینه ثبت نام و ثبت درخواست در سایت فوق مبلغ۳۴ هزار تومان بوده که صرفا میبایست به صورت اینترنتی و از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه، پرداخت گردد.
* بدلیل احتمال تغییر در روند اعلام شده و یا سایر موارد، پیشنهاد می گردد اخبار سایت “نشا” را به صورت مکرر پیگیری نمایید.
* متقاضیان باید دقت نمایند که چنانچه درخواست ایشان به هر دلیل، مورد تائید قرار نگرفت، تا پیش از فرا رسیدن تاریخ اعلام شده خود در فرم درخواست، میبایست نسبت به رفع مشکلات اعلام شده اقدام نمایند.
* در کلیه مراحل ذکر شده، اطلاع رسانی ها از طریق سامانه و یا ایمیل صورت خواهد پذیرفت، لذا نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.

منبع : وبسایت رسمی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

دریافت رایگان مشاوره تلفنی
برای ثبت نوبت مشاوره تلفنی رایگان لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره تلفنی