امکان تشدید قانون ممنوعیت سفر ترامپ در قوانین جدید صدور ویزای ایالات متحده

قوانین جدید ویزا امریکا: گسترش الزامات وزارت خارجه برای صدور ویزا

متن بالا درباره الزامات و قوانین جدیدی است که توسط وزارت امور خارجه امریکا برای صدور ویزاها ارائه شده است. این قوانین می‌توانند قوانین ممنوعیت سفر دونالد ترامپ برای شش کشور مسلمان را گسترش دهند و بسیاری از کشورها ممکن است قادر به رعایت این قوانین سختگیرانه نباشند. شهروندان کشورهایی که برای ویزای امریکا درخواست می‌دهند، باید تصاویر بیومتریک داشته باشند و کشورهایشان باید گذرنامه‌های الکترونیکی صادر کنند و اطلاعات در مورد افرادی که سابقه تروریستی دارند را ارائه دهند. کشورهایی که این قوانین را در زمان مقرر اجرا نکنند، ممکن است شامل قانون ممنوعیت سفر شوند. این قانون جدید به دنبال دستور ترامپ برای ممنوعیت سفر به امریکا برای شش کشور مسلمان است و ممکن است در آینده برای دیگر کشورها نیز اعمال شود.

وزارت امور خارجه امریکا به تازگی الزامات و قوانین جدیدی برای صدور ویزا ارائه داده است که می تواند قانون ممنوعیت سفر دونالد ترامپ برای شش کشور مسلمان را در مورد کشورهای دیگر نیز گسترش دهد.

مقامات از اینکه بسیاری از کشورها قادر به رعایت قوانین سختگیرانه ی جدیدی که توسط وزارت خارجه ی ایالات متحده اخیرا صادر شده  ابراز نگرانی کردند.

وزارت امور خارجه ی امریکا به تازگی لیستی از قوانین جدیدی را ارائه داده است که برای شهروندان همه کشورهایی که متقاضی ویزای امریکا هستند، اعمال می شود. این قوانین به حدی سختگیرانه است که مقامات نگرانند بسیاری از کشورها قادر به رعایت آنها نباشند.

شهروندان کشورهایی که برای ویزای امریکا اقدام میکنند باید تصویر بیومتریک خود را در گذرنامه خود داشته باشندو همچنین کشورهای آنها  باید گذرنامه های الکترونیکی صادر کرده و هرگونه اطلاعات در مورد افرادی که سابقه ی تروریستی داشته اند را به سفارت امریکا ارائه دهند. کشورهایی که این قوانین را تا ۵۰ روز عملی نکنند، شامل قانون ممنوعیت سفر می شوند.

این قانون جدید در ادامه و در نتیجه ی دستور دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت سفربه امریکا برای شش کشور مسلمان است.

نسخه ی تجدید نظر شده ی این ممنوعیت در ماه گذشته اجرا شد و در سال جاری توسط دیوان عالی کشور بازینی خواهد شد.

به گفته برخی مقامات، سیاست های جدید وزارت امور خارجه این قابلیت را دارد که این قانون  علاوه بر شش کشور مسلمان برای دیگر کشورها نیز تشدید و اعمال شود.

دریافت رایگان مشاوره تلفنی
برای ثبت نوبت مشاوره تلفنی رایگان لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره تلفنی