بورسیه رایگان در کانادا

بورسیه رایگان در کانادا

کشور کانادا یکی از پر طرفدارترین مقاصد برای ادامه تحصیلِ  دانشجوهای بین المللی محسوب می شود که بورسیه رایگان در کانادا دارد، در زیر منتخبی از بورسیه تحصیلی در کانادا برای دانشجویان اینترنشنال که علاقمند به تحصیل در کانادا هستند و نیاز به پشتیبانی مالی دارند، آمده است. این بورسیه های تحصیلی در کانادا توسط دولت کانادا، دانشگاه های کانادایی و سایر سازمان ها ارائه می شود.

کشور کانادا یکی از پر طرفدارترین مقاصد برای ادامه تحصیلِ  دانشجوهای بین المللی محسوب می شود که بورسیه رایگان در کانادا دارد، در زیر منتخبی از بورسیه تحصیلی در کانادا برای دانشجویان اینترنشنال که علاقمند به تحصیل در کانادا هستند و نیاز به پشتیبانی مالی دارند، آمده است. این بورسیه های تحصیلی در کانادا توسط دولت کانادا، دانشگاه های کانادایی و سایر سازمان ها ارائه می شود.

بورسیه رایگان دولتی کانادا

– کمک هزینه تحصیلی دوره فوق دکترا: این کمک هزینه به دانشجویان اینترنشنال که در رشته های علوم زیستی و علوم اجتماعی و یا تحقیقات بهداشت و سلامت تحصیل میکنند، تعلق می گیرد.

-کمک هزینه های تحصیلی برای دوره های فوق لیسانس و دکترا: برای دانشجویان کانادایی که در دوره های فوق لیسانس و یا دکترا تحصیل می کنند.

-کمک هزینه های تحصیلی برای تحقیقات و پژوهش: برای دانشجویانی از کشورهای توسعه یافته که در یک دانشگاه شناخته شده ی کانادایی در مقاطع فوق لیسانس و دکترا تحصیل میکنند .

-کمک هزینه های تحصیلات تکمیلیِ NSERC: اعطای تعداد زیادی کمک هزینه های تحصیلی توسط دولت کانادا به دانشجویان ممتاز که در رشته های علوم طبیعی و مهندسی دریکی از دانشگاه های مورد تایید دولت کانادا مشغول به تحصیل هستند.

– سازمان بورسیه ی تحصیلی ایالات متحده آمریکا: برای دانشجویان مقاطع فوق لیسانس و دکترا (دانشجویان کشورهای امریکای لاتین و جزیره مدیترانه)

-برنامه های کمک هزینه ی تحصیلی کانادا برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا: اعطای کمک هزینه های تحصیلی توسط دولت کانادا به دانشجوهای بین المللی دکترا

 بورسیه رایگان در کانادا : بورسیه های تحصیلی غیر دولتی در کانادا

-کمک هزینه زیست محیطیِ Anne Vallee: اعطای بورسیه به دانشجویان اینترنشنال متقاضی تحصیل در کانادا که روی یک پروژه مربوط به حیوانات در یک دانشگاه کاناداییِ مورد تایید در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند .

-کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلیِ Trudeau: اعطای تعدادی کمک هزینه و بورسیه های تحصیلی به دانشجویانِ اینترنشنال در مقطع دکترا که درکشور کانادا مشغول به تحصیل هستند.

 بورسیه رایگان در کانادا : بورسیه های تحصیلی دانشگاه ها در کانادا

-کمک هزینه های تحصیلی دانشگاه کارلتون برای دانشجویان بین المللی: اعطای کمک هزینه برای تحصیل در کانادا توسط دانشگاه کارلتون به دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا

-کمک هزینه های تحصیلی دانشگاه کونکوردیا برای دانشجویان مقطع لیسانس: اعطای کمک هزینه های تحصیلیِ مختلف توسط دانشگاه کوکوردیا به دانشجویانِ بین المللی در مقطع لیسانس

– بورسیه های تحصیلی دانشگاه Dalhousie: این بورسیه ها برای همه ی دانشجویان کانادایی و اینترنشنال در تمام مقاطع در نظر گرفته شدند.

-بورسیه های تحصیلی Fairleigh Dickinson برای دانشجویان بین المللی: برای تمام دانشجویان بین المللی در تمام مقاطع در نظر گرفته شده است.

-بورسیه های تحصیلیِ کالج هامبر برای دانشجویان بین المللی : تعدادی بورسیه های تحصیلیِ کانادایی برای دانشجویان اینترنشنال مقطع لیسانس در نظر گرفته شده است.

-بورسیه و کمک هزینه های تحصیلیِ دانشگاه مک گیل: تعداد مختلفی فرصت های اخذ بورسیه از جمله برنامه ی کمک هزینه ی ورودی مک گیل و کمک هزینه ی تحصیلیِ کبک برای دانشجویان خارجی. این بورسیه ها برای دانشجویان اینترنشنالی که در مقاطع ارشد ، دکترا و فوق دکترا مشغول تحصیل هستند در نظر گرفته شده است.

-بورسیه های تحصیلی اینترنشنالِ دانشگاه Queen’s: تعدادی بورسیه برای دانشجویان اینترنشنالِ دانشگاه کویینز در نظر گرفته شده است. بعضی از این بورسیه ها فقط برای دانشجویان هندی، پاکستانی و امریکایی است.

-بورسیه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه UBC: برای دانشجویان مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا که شامل کمک هزینه های  دوره ی ۴ ساله دکترا می شود.

-بورسیه های تحصیلی اینترنشنال دانشگاه آلبرتا: تعدادی از بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان اینترنشنال در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و دکترا.

– بورسیه های تحصیلی اینترنشنال دانشگاه Calgary: تعدادی کمک هزینه ی تحصیلی برای دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه کل گری. این کمک هزینه ها بین ۵۰۰ $ تا ۶۰٫۰۰۰$ می باشد.

-کمک هزینه ی تحصیلی دانشگاه منیتوبا برای مقاطع فوق لیسانس و دکترا: این بورسیه ها برای تمام دانشجویان از تمام نقاط جهان در نظر گرفته شده است.

-کمک هزینه های دانشجویی دانشگاه Saskatchewan: این جوایز براساس شایستگی به دانشجویان اینترنشنال در مقطع لیسانس اعطا می شود.

-بورسیه های تحصیلیِ دانشگاه اونتاریو برای دانشجویان مقاطع فوق لیسانس و دکترا: این بورسیه برای دانشجویان کانادایی و اینترنشنال که در حال تحصیل در دوره ی تحصیلات تکمیلی هستند در نظر گرفته شده است.

-بورسیه های تحصیلی دانشگاه واترلو برای دانشجویان اینترنشنال: تعداد مختلفی از بورسیه های تحصیلیِ کانادا متعلق به دانشجویان اینترنشنالی ست که در حال تحصیل در مقاطع ارشد و دکترا هستند.

-جوایز و کمک هزینه های مالیِ دانشگاه Simon Fraser: این کمک هزینه ها برای دانشجویان کانادایی و اینترنشنالی در نظر گرفته شده است که در حال تحصیل و یا تصمیم به تحصیل در این دانشگاه را دارند.

-بورسیه های تحصیلی پذیرش بین المللیِ دانشگاه وسترن: بسیاری از بورسیه های کشور کانادا برای دانشجویان اینترنشنال دد دانشگاه وسترن در نظر گرفته شده است.

– برنامه دانشجویان بین المللی در دانشگاه یورک: این دانشگاه تعدادی بورسیه ی تحصیلی برای دانشجویان اینترنشنال در مقطع لیسانس در نظرگرفته است تا بتوانند در تورنتو تحصیل کنند.

دریافت رایگان مشاوره تلفنی
برای ثبت نوبت مشاوره تلفنی رایگان لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره تلفنی