بیمه در امریکا

بیمه در امریکا

بیمه پزشکی در آمریکا انواع بسیار متفاوتی داشته و بسته به هزینه ای که به صورت ماهیانه پرداخت می فرمایید می توانید از خدمات بیمه ای امریکا متناسب با پرداخت هزینه برخوردار گردید. بیمه در کشور آمریکا تقریبا جزو هزینه های گران در ایالات متحده محسوب می گردد. دانشجوی ایرانی یا خارجی ممکن است برای بیمه های تکمیلی آمریکا از ۱۰۰ دلار در ماه تا ۵۰۰دلار در ماه هزینه بپردازد. در کشور آمریکا معمولا برای دانشجویان تحقیقات ویژه ای وجود دارد و بیمه در آمریکا می تواند برای دانشجویان بسیار ارزان تر باشد. بیمه های تکمیلی در آمریکا همه هزینه های دارو و درمان و حتی هزینه های دندانپزشکی٬ چشم و عینک را نیز می پردازند که البته به نوع قرارداد شما در آمریکا بستگی دارد.

بیمه پزشکی در آمریکا انواع بسیار متفاوتی داشته و بسته به هزینه ای که به صورت ماهیانه پرداخت می فرمایید می توانید از خدمات بیمه ای امریکا متناسب با پرداخت هزینه برخوردار گردید.

بیمه در کشور آمریکا تقریبا جزو هزینه های گران در ایالات متحده محسوب می گردد. دانشجوی ایرانی یا خارجی ممکن است برای بیمه های تکمیلی آمریکا از ۱۰۰ دلار در ماه تا ۵۰۰دلار در ماه هزینه بپردازد. در کشور آمریکا معمولا برای دانشجویان تحقیقات ویژه ای وجود دارد و بیمه در آمریکا می تواند برای دانشجویان بسیار ارزان تر باشد. بیمه های تکمیلی در آمریکا همه هزینه های دارو و درمان و حتی هزینه های دندانپزشکی٬ چشم و عینک را نیز می پردازند که البته به نوع قرارداد شما در آمریکا بستگی دارد.

بیمه دانشجویان در آمریکا

معمولا دانشجویان خارجی در آمریکا از ابتدا بیمه دانشجویی می باشند. این بیمه های دانشجویی بسته به قرارداد شرکت بیمه آمریکایی با دانشگاه آمریکایی خدمات متفاوتی را به دانشجوی خارجی در آمریکا ارائه میدهند ولی در هر صورت دانشجو می تواند بیمه های تکمیلی آمریکا را شخصا تهیه نماید. قرارداد بیمه شامل موارد زیادی می باشد. در آمریکا برای امضای قرارداد بیمه با شرکت های بیمه آمریکایی و هر نوع قرارداد دیگری در آمریکا تمامی بندهای آن را مطالعه فرمایید و یا ازنظر مشاورین مجرب استفاده فرمایید.

بیمه و کار در آمریکا

کار در آمریکا اگر به صورت تمام وقت باشد شما را از پرداخت حق بیمه معاف می کند. کارفرما بایستی حق بیمه شما را بپردازد و شما از پرداخت حق بیمه معاف خواهید شد.

درمان در دانشگاههای آمریکا

دانشگاه های آمریکا معمولا در محیط های دانشگاهی امکاناتی از قبیل پزشک مستقر یا درمانگاه مستقر دارند و خدماتی شامل  اطلاعات بهداشتی مورد نیاز در محیط های آمریکایی یا محیط دانشگاه های ایالات متحده آمریکا و درمان های اولیه و سرپایی را برای دانشجوها بصورت رایگان یا خیلی ارزان انجام می دهند.

کپی برداری از این مطلب پیگرد قانونی دارد.

دریافت رایگان مشاوره تلفنی
برای ثبت نوبت مشاوره تلفنی رایگان لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره تلفنی