بیمه در کانادا

بیمه‌های پزشکی در کانادا: راهنمای کامل برای دانشجویان ایرانی

دانشجویان در کانادا می‌توانند از بیمه‌های پزشکی مختلف استفاده کنند. بیمه‌های دانشگاهی عمدتاً بیمه‌های اورژانس هستند و هزینه آن‌ها به شهریه دانشگاه اضافه می‌شود. دانشجویان ایرانی می‌توانند بیمه‌های تکمیلی را دریافت کنند و هزینه‌های مختلفی را برای آن‌ها پرداخت کنند. بیمه‌ها شامل خدمات اورژانس در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است. دانشجویان باید قبل از امضای قرارداد بیمه، آن را کاملاً بررسی کنند. بیمه‌های کانادایی عمدتاً شامل خدمات پزشکی است و کار در کانادا ممکن است از پرداخت حق بیمه معافیت بدهد.

دانشجویان در کانادا می توانند از انواع بیمه های پزشکی در کانادا استفاده نمایند. در بیمه های کانادا حق بیمه ها و در پی آن خدمات پزشکی  در محیط های کانادایی متفاوت می باشد.

دانشجویان تازه وارد به کانادا معمولا از طریق دانشگاههای کانادا دارای بیمه های دانشجویی در کانادا خواهند بود این نوع بیمه های کانادایی و خدمات بیمه ای در کشور کانادا به دانشجویان خارجی ارائه می شود کاملا بستگی به قرارداد دانشگاه با بیمه در کانادا دارد. دانشجویان ایرانی متقاضی تحصیل در کانادا می توانند از بیمه های تکمیلی مراکزکانادایی بیمه استفاده نمایند و ماهیانه مبالغی از ۱۰۰ دلار کانادایی تا ۵۰۰ دلار کانادایی بابت بیمه های تکمیلی در کانادا بپردازند که در این حالت خدمات پزشکی و دارویی در کاناد بسته به نوع قرارداد  به صورت رایگان در اختیار دانشجویان خارجی خواهد بود.

بیمه های دانشگاههای کانادا معمولا بصورت بیمه های اضطرار یا اورژانس می باشد که مبلغ آن در شهریه دانشگاه های کانادا لحاظ  شده و از دانشجوی خارجی دریافت گردیده است و خدمات این بیمه شامل خدمات کامل اورژانس در بیمارستان ها و مراکز درمانی کانادا است که کلیه هزینه های دارو و درمان در کانادا را پوشش می دهد. دقت فرمایید برای سرماخوردگی یا حالت  غیر اورژانس پول پزشک و دارو را بایستی خودتان  بپردازید.

دانشجویان ایرانی در بدو ورود به کانادا بهتر است در مورد بیمه و خدمات آن در کانادا تحقیقات کامل را انجام دهند و هنگام امضا قرارداد بیمه در کانادا یا هر قراردادی در کانادا تمامی بندهای آن را مطالعه نمایند و سپس به عقد قرارداد با طرف کانادایی اقدام نمایند.

مشهورند و بیمه ها در کانادا اکثرا به جز بیمه های خیلی گران  شامل خدمات  ohip  معمولا بیمه های کانادایی به

زیبایی ٬دندانپزشکی ٬ارتودنسی ٬خدمات لیزر ٬چشم پزشکی زیبایی ٬لیزر چشم ٬ عینک و موارد دیگر نمی باشند.

درمان در دانشگاههای کانادا

دانشگاه های کانادایی معمولا در فضاهای دانشگاهی امکاناتی  از قبیل پزشک مستقر یا درمانگاه مستقر دارند و خدماتی شامل اطلاعات بهداشتی مورد نیاز محیط های کانادایی یا محیط های دانشگاه های کانادا و درمان های اولیه و سرپایی را برای دانشجویان بصورت رایگان با هزینه ای اندک انجام می دهد.

بیمه و کار در کانادا

کار در کانادا اگر بصورت تمام وقت باشد شما را از پرداخت حق بیمه معاف می کند. کارفرما بایستی حق بیمه شما را بپردازد و شما از پرداخت حق بیمه معاف خواهید بود. این در مورد شرایط پاه وقت ممکن است صدق نکرده و با کارفرمای کانادایی قابل توافق می باشد.

هرگونه استفاده غیر مجاز از این مطالب پیگرد قانونی دارد.

دریافت رایگان مشاوره تلفنی
برای ثبت نوبت مشاوره تلفنی رایگان لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره تلفنی