حساب بانکی در آمریکا

راهنمای کامل افتتاح حساب بانکی و دریافت کارت اعتباری برای دانشجویان در آمریکا

افتتاح حساب بانکی در امریکا یکی از نگرانی های دانشجویان دربدو  ورود به آمریکا می باشد. افتتاح حساب در آمریکا به سهولت با مدارک شناسایی, پاسپورت و ویزای دانشجویی آمریکا یا کپی برگه ویزای اقامت قابل انجام می باشد . حساب بانکی درامریکا با مراجعه به انواع بانکهای امریکا قابل افتتاح می باشد حساب بانکی آمریکایی انواع مختلفی دارد ولی حساب آمریکایی که در بدو ورود دانشجویان در آمریکا برایشان کارایی دارد حساب چکینگ آمریکایی ( جاری آمریکایی) می باشد که با مدارک ویزای  آمریکا و پاسپورت  قابل افتتاح می باشد. شما در آمریکا تقریبا پرداخت نقدی ندارید و نیازمند خدمات بانکی آمریکایی می باشید .

 

دانشجویان ایرانی بهتر است در بانکهای Bank of America یا Chase یا Walesfargo حساب بازکنند. 
افتتاح حساب بانکی در امریکا یکی از نگرانی های دانشجویان دربدو  ورود به آمریکا می باشد. افتتاح حساب در آمریکا به سهولت با مدارک شناسایی, پاسپورت و ویزای دانشجویی آمریکا یا کپی برگه ویزای اقامت قابل انجام می باشد . حساب بانکی درامریکا با مراجعه به انواع بانکهای امریکا قابل افتتاح می باشد حساب بانکی آمریکایی انواع مختلفی دارد ولی حساب آمریکایی که در بدو ورود دانشجویان در آمریکا برایشان کارایی دارد حساب چکینگ آمریکایی ( جاری آمریکایی) می باشد که با مدارک ویزای  آمریکا و پاسپورت  قابل افتتاح می باشد. شما در آمریکا تقریبا پرداخت نقدی ندارید و نیازمند خدمات بانکی آمریکایی می باشید .

Social Security Number  :USA

برای تمامی مراحل بانکی داشتن شماره security می باشد.

انواع حساب های بانکی در ایالات متحده امریکا:

سرمایه در آمریکا را می توانید  در بانکهای آمریکا به اشکال مختلف سرمایه گذاری نمائید:

حساب  جاری در آمریکا یا Checking Account در امریکا :

این حساب بانکی امریکایی اولین نوع حساب امریکایی می باشد که کارهای روزمره امریکا شما را در بدو ورود به امریکا از نظر پرداخت ها به مراکز امریکایی و غیر امریکایی , فروشگاههای امریکایی, مالیات در امریکا یا هر نوع پرداخت دیگر در امریکا به سرانجام می رساند در بانکهای امریکا به این حساب سود بانکی تعلق نمی گیرد.

حساب  پس انداز امریکایی یا Saving Account in USA :

حساب سپرده در امریکا برای کسانی که پول و سرمایه همراهشان در امریکا زیاد باشد کارایی دارد. حساب پس انداز در امریکا دارای سود کمی می باشد می توان به آن کارتهای اعتباری امریکایی را متصل نمود یا دسته چک امریکایی برای این حساب از بانکهای امریکا اخذ نمود. بنابراین این نوع حساب ها در امریکا در حال حاضر خیلی تفاوتی با حساب های جاری امریکا ندارند فقط برداشت با کردیت کارت امریکایی یا دسته چک امریکایی از این حساب کمی هزینه در بر دارد .

حساب های امریکایی دیگر:

انواع حساب های بانکی امریکایی وجود دارد ولی در بدو ورود برای متقاضیان تحصیلی امریکا یا کسانی که با ویزای تحصیلی امریکا به این کشور سفر نموده اند دانستن اطلاعات مربوط به حساب امریکایی بالا کافیست .

سود بانکی درایالات متحده آمریکا:

سود بانکی در بانکهای امریکا معمولا دارای رقم های خیلی پائینی می باشد که معمولا زیر ۲ درصد می باشد بنابراین عملا سرمایه گذاری در امریکا از طریق سپرده گذاری در بانک های امریکا خیلی مقرون به صرفه نمی باشد.

بهره های بانکی درایالات متحده امریکا :

وام های بانکی در امریکا از بهره های متفاوتی برخوردارند که بستگی به اعتبار یا کردیت فرد دارد که این بستگی به زمان افتتاح حساب در امریکا و نوع پرداخت حساب ها درامریکا دارد که مستقیما به کارتهای اعتباری امریکایی یا کردیت کارت های اعتباری امریکا مرتبط می باشد. معمولا بهره بین ۵ تا ۱۵ در صد برای افراد شهروند امریکایی و خارجی و دارای اعتبار بهتر و کمتر متغیر است.

کارت های اعتباری امریکا یا  Credit Cardها در امریکا:

کارت های اعتباری در امریکا درانواع مختلف می باشد که انواع کارت اعتباری امریکایی به شرح زیر می باشد:

  • کارت اعتباری امریکایی ویزا کارت Credit Card in USA/Canada – Visa CARD: کارت اعتباری ویزا در آمریکا رایج ترین کارت اعتباری آمریکا می باشد کارت های ویزا به انواع حساب های آمریکا متصل می گردند و قابلیت برداشت در آمریکا یا دیگر کشورهای جهان با این کارت اعتباری آمریکایی یا کانادایی وجود دارد. ایرانیان در ورود به آمریکا اکثرا از این نوع کردیت کارت آمریکایی استفاده می نمائند .
  • کردیت کارت آمریکایی مستر کارت یا Credit Card in USA/Canada – Master Card : کردیت کارت مستر کارت در آمریکا از نوع کارت های اعتباری آمریکایی معمول در کشور آمریکا می باشد . مستر کارت آمریکا نیز همانند ویزا کارت آمریکایی از اعتبار مناسبی در شهرهای آمریکا و کل کشورهای جهان برخوردار است از نظر امنیت در آمریکا دارای شرایط امنیتی مناسبی در محیط آمریکا می باشد به حساب های بانکی آمریکایی از هر نوع که باشد متصل است . این کارت اعتباری در آمریکا و کانادا دارای اعتبار یکسان است.
  • کردیت کارت امریکن اکسپرس در آمریکا Credit Card in USA/Canada – American Express: کارت اعتباری آمریکایی امریکن اکسپرس در آمریکا در رده بعدی کردیت کارت های آمریکایی قرار می گیرد ولی از نظر اعتبار کردیت کارت های آمریکایی و امنیت در آمریکا در رتبه های بعد از ویزا و مستر کارت قرار دارد. بدلیل سهولت در برداشت پول در آمریکا با این نوع کارت اعتباری آمریکایی معمولا برداشت هایی ممکن است در کانادا یا آمریکا یا دیگر نقاط جهان از این حساب آمریکایی صورت گیرد که باعث دردسر دانشجویان جدید  در آمریکا گردد.
  • کارت اعتباری دبیت کارت آمریکایی Debit Card in USA : کارت اعتباری آمریکایی debit را می توان به صورت همین کارت های اعتباری خودمان تو صیف نمود یعنی بایستی پول در حساب آمریکایی وجود داشته باشد تا بتوان از آن برداشت نمود . کردیت کارت دبیت همه خدمات دیگر کارت های اعتباری آمریکا را دارا   می باشد با این تفاوت که پول باید در حساب بانک آمریکایی متصل به کارت توسط شخص قبل از هزینه کردن وجود داشته باشد. دانشجویان در آمریکا معمولا در بدو ورود می توانند کردیت کارت از نوع دبیت را دریافت کنند.
  • کارت های اعتباری آمریکا که با نام های دیگر می باشند اکثرا همگی به این سه کارت متصل هستند و حمایت کننده اصلی  کارت های دیگر کردیت  کارت ها یا کارت های اعتباریMaster ٬ Visa یا American Express می باشند و فقط مارک ها روی کارت ها تغییر می نمایند.
دریافت رایگان مشاوره تلفنی
برای ثبت نوبت مشاوره تلفنی رایگان لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره تلفنی