قوانین دولت جدید کانادا برای دانشجویان در حال تحصیل در کانادا

قوانین جدید مهاجرت و تحصیل در کانادا برای دانشجویان خارجی

قوانین دولت جدید کانادا کاهش مدت زمان حضور دانشجویان در این کشور را برای درخواست اقامت کاهش داده است. همچنین، بازنگری سیستم اکسپرس اینتری به دانشجویان خارجی راحت‌تر امری می‌کند. دانشجویان در کانادا از ویزای تحصیلی، مجوز کار، بسته‌های مالی، حمایت فرهنگی، و حقوق دانشجویی بهره‌مند هستند. امین پرداز اینترنشنال، با مجوز رسمی وزارت علوم، خدمات اعزام دانشجو، مشاوره رایگان تحصیلی، و انتخاب بهینه دانشگاه در آمریکا و کانادا را ارائه می‌دهد.

قوانین دولت جدید کانادا مدت زمان حضور دانشجویان در کانادا را  برای درخواست اقامت کاهش داده به نحوی که مدت تحصیل یا کار در کانادا از زمان مورد نیاز برای درخواست اقامت یا مهاجرت به کانادا کسر می نماید.

قوانین دولت جدید کانادا سیستم اکسپرس اینتری را مورد بازنگری قرار داده و با قوانین جدید راه برای مهاجرت کانادا برای دانشجویان خارجی با روش Express Entry  راحت  تر شده است.

در کانادا، دانشجویان در حال تحصیل بهره‌مندی از یک سری قوانین، شرایط و مزایای خاص هستند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. ویزای تحصیلی: دانشجویان بین‌المللی برای ورود و تحصیل در کانادا نیاز به ویزای تحصیلی دارند که توسط دولت کانادا صادر می‌شود. این ویزا به دانشجو اجازه می‌دهد تا به مدت تحصیل خود در کانادا باقی بماند.

2. مجوز کار: دانشجویان بین‌المللی در حال تحصیل در کانادا می‌توانند در طول دوره‌های تحصیلی خود حداکثر تا 20 ساعت در هفته کار کنند. در تعطیلات تحصیلی یا دوره‌های استراحت بین ترمی، این محدودیت برداشته می‌شود و دانشجوها می‌توانند تا 40 ساعت در هفته کار کنند.

3. مزایای مالی برای دانشجویان: دولت کانادا و دانشگاه‌ها بسته‌های مالی و پشتیبانی مالی مختلفی را برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند. این بسته‌ها می‌توانند شامل بورس‌های تحصیلی، وام‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی در دانشگاه یا خارج از دانشگاه باشند.

4. حمایت اجتماعی و فرهنگی: دانشجویان بین‌المللی در کانادا با یک محیط فرهنگی چندگانه روبه‌رو می‌شوند. دولت و دانشگاه‌ها تلاش می‌کنند تا محیطی دوستانه و پذیرایی برای دانشجویان فراهم کنند و آن‌ها را در پذیرش و تطبیق با فرهنگ کانادایی یاری نمایند.

5. حقوق دانشجویی: دانشجویان در کانادا حقوق و تضمیناتی دارند که توسط دولت و دانشگاه‌ها تضمین می‌شود، از جمله حق دسترسی به خدمات پشتیبانی تحصیلی، حقوق پزشکی، و دسترسی به منابع آموزشی و کتابخانه‌ها.

در کل، کانادا به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای تحصیلات بین‌المللی به دلیل سیاست‌های مهاجرتی پذیرایی‌مند، محیط زیست طبیعی، سیستم آموزشی برتر و فرهنگ پذیرایی، جذابیت زیادی دارد که دانشجویان از سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

دریافت رایگان مشاوره تلفنی
برای ثبت نوبت مشاوره تلفنی رایگان لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره تلفنی