وقت سفارت امریکا

وقت سفارت امریکا

گرفتن وقت سفارت آمریکا از دوبی،ارمنستان،ترکیه یا کشورهای اطراف برای متقاضیان ویزای تحصیلی آمریکا، ویزای تحقیقاتی آمریکا و ویزای شرکت در کنفرانس در آمریکا  اولین قدم برای دریافت ویزای آمریکا می باشد. گرفتن وقت مصاحبه سفارت آمریکا نیازمند داشتن اطلاعاتی در مورد شخص متقاضی ویزای آمریکا و اطلاعات کلی مربوط به ویزای آمریکا می باشد.

گرفتن وقت سفارت آمریکا از دوبی،ارمنستان،ترکیه یا کشورهای اطراف برای متقاضیان ویزای تحصیلی آمریکا، ویزای تحقیقاتی آمریکا و ویزای شرکت در کنفرانس در آمریکا  اولین قدم برای دریافت ویزای آمریکا می باشد.

گرفتن وقت مصاحبه سفارت آمریکا نیازمند داشتن اطلاعاتی در مورد شخص متقاضی ویزای آمریکا و اطلاعات کلی مربوط به ویزای آمریکا می باشد.

برای گرفتن وقت سفارت آمریکا ابتدا بایستی از طریق سایت نوبت دهی سفارت آمریکا که لینک آن در سایت سفارت آمریکا در ارمنستان،سفارت آمریکا در امارات(دوبی)و سفارت آمریکا در آنکارا یا در شهرهای دیگرمثل عشق آباد،کابل یا…میباشد  نسبت به پر کردن مشخصات متقاضی ویزا به دقت اقدام نمود.

برای گرفتن وقت سفارت آمریکا داشتن کد DS160 ضروری می باشد.

فرم DS160 را از طریق سایت مربوط به این فرم پر کرده و کد آنرا یادداشت نمایید.

دانشجویان متقاضی تحصیل در آمریکا  و ویزای F یا دانشجویی آمریکا بایستی شماره سویس Sevis No خود را نیز داشته باشند.

متقاضیان ویزای تحقیقاتی یا ویزایJ   آمریکا نیز بایستی شماره سویسSevis No خود را داشته باشند.

پروفایل وقت سفارت آمریکا را بایستی خیلی با دقت تکمیل نمایید.در صورت بروز اشتباه خیلی از اشکالات قابل رفع نمی باشدوبرای اصلاح پروفایل بایستی با مکاتبات با سفارت آمریکا نسبت به اصلاح آن اقدام نمایید.

در صورت عدم اطلاع کافی از نحوه ساخت پروفایل وقت سفارت آمریکا از مشاوران با تجربه در این زمینه اسفاده نمایید.

بعد از ساخت دقیق پروفایل وقت سفارت آمریکا بایستی نسبت به پرداخت مبلغ سفارت آمریکا اقدام نمایید.

پرداخت سفارت آمریکارا می توانید از طریق موسسات مربوط به پرداخت مبالغ ارزی و دلاری که دارای کردیت کارت های معتبر آمریکایی،مستر کارت یا ویزا کارت می باشند انجام دهید.

پرداخت مبالغ سفارت آمریکا یا سویس فی و یا اخذ نوبت سفارت آمریکا را میتوانید از طریق ما با سرعت و کارمزد مناسب انجام دهید.

فرم DS160 خود را با دقت پر فرمایید زیرا پس از اخذ نوبت سفارت آمریکا در اغلب سفارت ها امکان تغییر کد DS160 وجود نداشته و برای تغییر کد وقت قبلی از دست رفته و بایستی وقت جدید با زمان موجود جدید اخذ شود.

پس از دریافت وقت سفارت آمریکا می بایستی نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز سفارت آمریکا برای مصاحبه ویزای آمریکا اقدام فرمایید.

لیست مدارک سفارت آمریکا را میتوانید از سایت سفارتخانه ای که وقت گرفته اید دریافت نمایید.

لیست مدارک سفارت آمریکا با جزئیات کامل و دقیق جهت دریافت ویزای آمریکا را می توانید از موسسه ما دریافت نمایید.

در روز مصاحبه نیم ساعت قبل از وقت مقرر در سفارت آمریکا که آدرس آنرا قبلا یافته اید،با مدارک مورد نیاز سفارت آمریکا حضور بیابید.

مصاحبه سفارت آمریکا کوتاه خواهد بود و سوالاتی در مورد وضعیت پرونده شمابسته به نوع ویزای F (دانشجویی آمریکا )،J (ویزای تحقیقاتی آمریکا)،B (ویزای کنفرانس در آمریکا)،M (ویزای تحصیلی به غیر از مقاطع تحصیلی)،ویزای کاری آمریکا و… سوالات خاص مربوط به آن ویزا پرسیده می شود.

نحوه پاسخگویی به سوالات مصاحبه سفارت آمریکا را می توانید از طریق موسسه ما دریافت نمایید.

وقت سفارت آمریکا را می توانید برای اولین فرصت و با کمترین کارمزد از طریق ما دریافت نمایید.

پرداخت مبلغ سفارت آمریکا یا Sevis Fee از طریق ما ارزان و سریع انجام میگردد.

خدمات امین پرداز اینترنشنال 

تحصیل در آمریکا

تحصیل در کانادا

ویزا و پذیرش تحصیلی از دانشگاههای معتبر آمریکا و کانادا

دریافت رایگان مشاوره تلفنی
برای ثبت نوبت مشاوره تلفنی رایگان لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره تلفنی